- Slut i Lager
THUMPSTAR TSB 110-C PITBIKE
Referens:
Polityka prywatności
Dostawa
Zwroty i reklamacje
Motocykl napędza silnik o pojemności 110cc, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem. Zastosowana została w nim półautomatyczna czterobiegowa skrzynia z jałowym biegiem na samym dole zapewnia pewną, dynamiczną jazdę podczas zmiany biegów.
PitBike oryginalnie porusza się na 14 calowych kołach z przodu i 12 calowych kołach z tyłu, a wysokość siedzenia wynosi 75 cm, dzięki czemu każdy rajder będzie czuł komfort podczas jazdy. Oprócz tego obręcze wraz z blokadą wykonano z najwyższego stopu stali zapewniając idealny kompromis między sztywnością i elastycznością, plus zastosowano szprychy z nierdzewki.
Jeżeli myślisz, że jeździłeś na pitbike ze świetnym zawieszeniem to musisz przestestować ThumpStar. Motocykl został wyposażony w przedni widelec typu VS1 Inverted Forks o długości 700 mm oraz tylny - VS1 Linkage U Shock o długości 330mm. Pamiętaj, że dobre zawieszenie to połowa drogi do sukcesu. Przedni widelec VS1 zapewnia miękką, ale stabilną jazdę przez wyboje, koleiny czy skoki. W tylnym zawieszeniu zamiast tradycyjnie mocować amortyzator do górnej części wahacza, zastosowano podobnie jak w motocyklach pełnowymiarowych zamocowanie do spodu wahacza tzw. kiwak co pozwala na szybsze pokonywanie zakrętów, regulację wysokich i niskich prędkości oraz zwiększony komfort jazdy.
Podnóżki mają szerokość 56 mm, taką samą jak podnóżki motocrossowe 250/450 na rynku wtórnym, co zapewnia lepszą przyczepność i komfort kierowcy.
Kolejnym atutem jest fakt, że PitBike to motocykl, który wytrzyma próbę czasu i narażenia na działanie żywiołów, gdyż posiada wodoodporny system okablowania.
Oprócz jazdy ważna jest także konserwacja motocykla, a gównie napinanie łańcucha w co również można zaangażować dziecko. W Naszym przypadku jest to bardzo łatwe, ponieważ TSB 110 został wyposażony w przesuwany napinaczy łańcucha CNC. Przy typowej konserwacji silniki ten działa przez lata, zwykle znacznie przekraczając potrzebę Twojego dziecka na większy PitBike, gdy dorastają.
PS. w zestawie z Pitbikiem otrzymujesz zestaw części zamiennych (klamki, klocki, linki, uszczelki, pierścienie itd) jak i porządną książkę serwisową. Niewierzysz? Zapytaj Naszego konsultanta!
ZAINTERESOWANY? Sprawdź szczegóły na poniższych zdjęciach!
Datablad
- Typ silnika
- FH, 4-suwowy, jednocylindrowy
- Pojemność silnika
- 110cc
- Skrzynia biegów
- półautomatyczna (Sprzęgło odśrodkowe), 4-biegowa (N-1-2-3-4)
- Rozrusznik
- KICK
- Gaźnik
- Molkt VM22 26mm
- Napęd
- Łańcuch PSC 6 Bolt Sprocket (428 HD ogniw)
- Układ zapłonowy
- CDI
- Prędkość maksymalna
- 90km/h (w zależności od przełożeń)
- Rama
- TRI-BAR marki THUMPSTAR
- Układ wydechowy
- oryginalnie z Pipebomb DW1 o średnicy 38 mm
- AIRBOX
- TAK - pod lewym, tylnym plastikiem
- Kiwak
- TAK
- Przedni amortyzator
- VS1 Inverted Forks|Długość 700mm | Średnica lagi 45/48mm
- Tylny amortyzator
- VS1 Linkage U Shock|Długość 330mm (+/-10mm)
- Przedni hamulec
- tarczowy z zaciskiem 1- tłoczkowym HSK (tarcza 190 mm)
- Tylny hamulec
- tarczowy z zaciskiem 1- tłoczkowym HSK (tarcza 190 mm)
- Koło przednie
- 14"
- Koło tylne
- 12"
- Przednia opona
- 70/100-14
- Tylna opona
- 80/100-12
- Rozstaw osi
- 1230mm
- Wysokość (siedzenie)
- 750mm
- Pojemność zbiornika
- 3.4L
- Waga (pojazdu z akumulatorem)
- 80/90kg
- Rozmiar opakowania produktu (długość x szerokość x wysokość)
- 1420x430x640mm