- På rea!
- -600,00 zł
THUMPSTAR TSX 125-C PITBIKE
Referens: SYV125X
Pierwszy motocykl dla dziecka? Wymiana sprzętu na większy? W obu przypadkach Thumpstar TSX 125 to idealne rozwiązanie. W porównaniu do swojego „brata” TSC 125cc wyróżnia się odmiennym zawieszeniem, układem hamulcowym, kołami, ramą oraz konstrukcja silnika. Wszystko to sprawia, że motorek bardzo dobrze radzi sobie w każdym terenie redukując jak najbardziej drgania podczas jazdy. Tym samym sprawiając, że jazda jest przyjemna zachęcająca do dalszego użytkowania.
Polityka prywatności
Dostawa
Zwroty i reklamacje
Silnik o pojemności 125cc, jednocylindrowy. Manualna czterobiegowa skrzynia z jałowym biegiem na samym dole zapewnia fajną, dynamiczną jazdę a dziecko już od najmłodszych lat uczy się operować BIEGAMI przy użycia sprzęgła.
Dzięki udoskonaleniom w zakresie wzmacniania podwozia i konstrukcji, nowa pozwala motocyklowi działać z większą zwinnością i komfortem niż kiedykolwiek wcześniej. Dodatki do ramy pozwalają na ponowne poprowadzenie rury kolektora pod ramą, zmniejszając prawdopodobieństwo przypalenia nogi, obejmują zdejmowane mocowania podnóżków, które można łatwo wymienić, oraz wzmocnione regulowany ogranicznik kierownicy. Nowa rama mieści także AIRBOX Thumpstar czyli filtr powietrza ukryty w specjalnej komorze. Dodatkowo w ramie wahacz znajduje się między nią a silnikiem, zmniejszając naprężenia na łożyskach i zapewniając lepszą trwałość całego systemu.
Odlewana aluminiowa piasta została zmieniona na zębatkę z 6 śrubami i tarczę z 4 śrubami, przy przejściu na oś 20mm, która pozwala na zastosowanie ponadwymiarowych łożysk kół. Ponadto zamieniono te podatne na rozciąganie stalowe szprychy (w porównaniu do pozostałych Pitbików) na odporne na rozciąganie i zatrzaskiwanie szprychy ze stali nierdzewnej. I wreszcie, felgi zostały ulepszone do najwyższej klasy stopu aluminium. Rozmiar kół to 14’ (z przodu) oraz 12’ (z tyłu) z oponami odpowiednio w rozmiarze 70/100-14 i 80/100-12. Dodatkowo w tylnym kole oryginalne występuje trzymak opony.
Mini motorek został wyposażony w przedni widelec typu VS1 Inverted Forks o długości 770 mm oraz tylny - VS1 Linkage U Shock o długości 350mm. Przedni widelec VS1 zapewnia miękką, ale stabilną jazdę przez wyboje, koleiny czy skoki. W tylnym zawieszeniu zamiast tradycyjnie mocować amortyzator do górnej części wahacza, zastosowano podobnie jak w motocyklach pełnowymiarowych zamocowanie do spodu wahacza. Świetną opcją jest fakt, że Pitbike rośnie wraz z młodym rajderem, gdyż został zaprojektowany tak, aby można go było ulepszyć w celu wydłużenia okresu eksploatacji wraz z rozwojem dziecka - po prostu należy zmodernizować przednie i tylne zawieszenie do wyższej opcji.
Podnóżki mają szerokość 56 mm, taką samą jak podnóżki motocrossowe 250/450 na rynku wtórnym, co zapewnia lepszą przyczepność i komfort kierowcy. Zastosowano wysokiej jakości materiał ze stali nierdzewnej dla wytrzymałości i świeżego wyglądu przez długie lata, wykończony idealnie dopasowanymi sprężynami.
Kolejnym atutem jest fakt, że PitBike to motocykl, który wytrzyma próbę czasu i narażenia na działanie żywiołów, gdyż posiada wodoodporny system okablowania.
Oprócz jazdy ważna jest także konserwacja motocykla, a gównie napinanie łańcucha w co również można zaangażować dziecko. W Naszym przypadku jest to bardzo łatwe, ponieważ TSX 125CC został wyposażony w przesuwany napinaczy łańcucha CNC. Ogólnie przy typowej konserwacji silniki ten działa przez lata, zwykle znacznie przekraczając potrzebę Twojego dziecka na większy PitBike, gdy dorastają.
Podsumowując, THUMPSTAR TSX 125CC to idealny, wchodzący na rynek polski i europejski MINI MOTOCYKL, który zaskoczy cię nową generacją a także konstrukcją i jakością prowadzenia.
PS. w zestawie z Pitbikiem otrzymujesz zestaw części zamiennych (klamki, klocki, linki, uszczelki, pierścienie itd) jak i porządną książkę serwisową. Niewierzysz? Zapytaj Naszego konsultanta!
ZAINTERESOWANY? Sprawdź szczegóły na poniższych zdjęciach!
Datablad
- Typ silnika
- YX 4-suwowy; jednocylindrowy
- Pojemność silnika
- 125cc
- Skrzynia biegów
- manualna, 4-biegowa (N-1-2-3-4)
- Rozrusznik
- KICK
- Gaźnik
- Molkt VM22 26mm
- Napęd
- Łańcuch PSC 6 Bolt Sprocket (428 HD ogniw)
- Układ zapłonowy
- CDI
- Prędkość maksymalna
- 90 km/h (w zależności od przełożeń)
- Rama
- TRI-BAR marki THUMPSTAR
- Układ wydechowy
- standardowy, średnica wydechu 28mm
- AIRBOX
- TAK - pod lewym, tylnym plastikiem
- Kiwak
- TAK
- Przedni amortyzator
- VS1 Inverted Forks | Długość 770mm | Średnica lagi 45/48mm
- Tylny amortyzator
- VS1 Linkage U Shock | Długość 350mm (+10 mm)
- Przedni hamulec
- tarczowy z zaciskiem 2- tłoczkowym HSK (tarcza 220 mm )
- Tylny hamulec
- tarczowy z zaciskiem 1- tłoczkowym HSK (tarcza 190 mm)
- Koło przednie
- 14"
- Koło tylne
- 12"
- Przednia opona
- 70/100-14
- Tylna opona
- 80/100-12
- Rozstaw osi
- 1260mm
- Wysokość (siedzenie)
- 830mm
- Pojemność zbiornika
- 3,4L
- Waga (pojazdu z akumulatorem)
- 80/90kg
- Rozmiar opakowania produktu (długość x szerokość x wysokość)
- 1420x430x640m