- Obecnie brak na stanie
LMX 150 ENDURO - SYMOTOS PITBIKE
Oświetlenie LED przód i tył, listki osłaniające dłonie, piasty czerwone CNC, plastiki KTM style, kierownica aluminiowa fatbar Protaper, duży zbiornik paliwa, stacyjka, boczna stopka.
Indeks:
Motocykl dla nastolatka lub dorosłego rajdera? Thumpstar TSX 212 to idealne rozwiązanie. Charakteryzuje się najwyższą pojemnością wśród PitBike ThumpStar, 5-biegowa skrzynią biegów a także chłodzeniem z wykorzystaniem oleju. Oprócz tego wyróżnia się ramą, układem hamulcowym, mocowaniem tylnego amortyzatora, airboxem, kołami czy ogólnie estetyką wykonania w porównaniu do obecnych na rynku polskim Pitbików innych marek. UWAGA - wersja limitowana z 2021 roku!
Polityka prywatności
Dostawa
Zwroty i reklamacje
Silnik o pojemności 190cc, jednocylindrowy, chłodzony olejem. Manualna pięciobiegowa skrzynia z jałowym biegiem pomiędzy 1 a 2 zapewnia fajną, dynamiczną jazdę podczas zmiany biegów przy użycia sprzęgła.
Dzięki udoskonaleniom w zakresie wzmacniania podwozia i konstrukcji, nowa pozwala motocyklowi działać z większą zwinnością i komfortem niż kiedykolwiek wcześniej. Dodatki do ramy pozwalają na ponowne poprowadzenie rury kolektora pod ramą, zmniejszając prawdopodobieństwo przypalenia nogi, obejmują zdejmowane mocowania podnóżków, które można łatwo wymienić, oraz wzmocnione regulowany ogranicznik kierownicy. Nowa rama mieści także AIRBOX Thumpstar czyli filtr powietrza ukryty w specjalnej komorze. Dodatkowo w ramie wahacz znajduje się między nią a silnikiem, zmniejszając naprężenia na łożyskach i zapewniając lepszą trwałość całego systemu.
Odlewana aluminiowa piasta została zmieniona na zębatkę z 6 śrubami i tarczę z 4 śrubami, przy przejściu na oś 20mm, która pozwala na zastosowanie ponadwymiarowych łożysk kół. Ponadto zamieniono te podatne na rozciąganie stalowe szprychy (w porównaniu do pozostałych Pitbików) na odporne na rozciąganie i zatrzaskiwanie szprychy ze stali nierdzewnej. I wreszcie, felgi zostały ulepszone do najwyższej klasy stopu aluminium. Porusza się na 17-calowych, stalowych kołach z oponą w rozmiarze 70/100-17 z przodu oraz 14-calowych, stalowych kołach z oponą w rozmiarze 70/100-14 z tyłu. Układ hamulcowy tarczowy z zaciskiem 2- tłoczkowym HSK (przód) oraz tarczowy z zaciskiem 1- tłoczkowym HSK (tył).
Motocykl został wyposażony w przedni widelec typu VS1 Adjustable Forks o długości 770 mm oraz tylny - VS1 Linkage U Shock o długości 350mm. Przedni widelec VS1 zapewnia miękką, ale stabilną jazdę przez wyboje, koleiny czy skoki. W tylnym zawieszeniu zamiast tradycyjnie mocować amortyzator do górnej części wahacza, zastosowano podobnie jak w motocyklach pełnowymiarowych zamocowanie do spodu wahacza. Świetną opcją jest fakt, że Pitbike rośnie wraz z młodym rajderem, gdyż został zaprojektowany tak, aby można go było ulepszyć w celu wydłużenia okresu eksploatacji wraz z rozwojem dziecka - po prostu należy zmodernizować przednie i tylne zawieszenie do wyższej opcji.
Podnóżki mają szerokość 56 mm, taką samą jak podnóżki motocrossowe 250/450 na rynku wtórnym, co zapewnia lepszą przyczepność i komfort kierowcy. Zastosowano wysokiej jakości materiał ze stali nierdzewnej dla wytrzymałości i świeżego wyglądu przez długie lata, wykończony idealnie dopasowanymi sprężynami.
Kolejnym atutem jest fakt, że PitBike to motocykl, który wytrzyma próbę czasu i narażenia na działanie żywiołów, gdyż posiada wodoodporny system okablowania.
Oprócz jazdy ważna jest także konserwacja motocykla, a gównie napinanie łańcucha w co również można zaangażować dziecko. W Naszym przypadku jest to bardzo łatwe, ponieważ TSR 140R został wyposażony w przesuwany napinaczy łańcucha CNC. Ogólnie przy typowej konserwacji silniki ten działa przez lata, zwykle znacznie przekraczając potrzebę Twojego dziecka na większy PitBike, gdy dorastają.
ZAINTERESOWANY? Sprawdź szczegóły na poniższych zdjęciach!
Opis