• Obecnie brak na stanie

Motocykl napędza silnik o pojemności 110cc, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem. Zastosowana została w nim półautomatyczna czterobiegowa skrzynia z jałowym biegiem na samym dole zapewnia pewną, dynamiczną jazdę podczas zmiany biegów.

PitBike oryginalnie porusza się na 14 calowych kołach z przodu i 12 calowych kołach z tyłu, a wysokość siedzenia wynosi 75 cm, dzięki czemu każdy rajder będzie czuł komfort podczas jazdy. Oprócz tego obręcze wraz z blokadą wykonano z najwyższego stopu stali zapewniając idealny kompromis między sztywnością i elastycznością, plus zastosowano szprychy z nierdzewki.

Jeżeli myślisz, że jeździłeś na pitbike ze świetnym zawieszeniem to musisz przestestować ThumpStar. Motocykl został wyposażony w przedni widelec typu VS1 Inverted Forks o długości 700 mm oraz tylny - VS1 Linkage U Shock o długości 330mm. Pamiętaj, że dobre zawieszenie to połowa drogi do sukcesu. Przedni widelec VS1 zapewnia miękką, ale stabilną jazdę przez wyboje, koleiny czy skoki. W tylnym zawieszeniu zamiast tradycyjnie mocować amortyzator do górnej części wahacza, zastosowano podobnie jak w motocyklach pełnowymiarowych zamocowanie do spodu wahacza tzw. kiwak co pozwala na szybsze pokonywanie zakrętów, regulację wysokich i niskich prędkości oraz zwiększony komfort jazdy.

Podnóżki mają szerokość 56 mm, taką samą jak podnóżki motocrossowe 250/450 na rynku wtórnym, co zapewnia lepszą przyczepność i komfort kierowcy.
Kolejnym atutem jest fakt, że PitBike to motocykl, który wytrzyma próbę czasu i narażenia na działanie żywiołów, gdyż posiada wodoodporny system okablowania.

Oprócz jazdy ważna jest także konserwacja motocykla, a gównie napinanie łańcucha w co również można zaangażować dziecko. W Naszym przypadku jest to bardzo łatwe, ponieważ TSB 110 został wyposażony w przesuwany napinaczy łańcucha CNC. Przy typowej konserwacji silniki ten działa przez lata, zwykle znacznie przekraczając potrzebę Twojego dziecka na większy PitBike, gdy dorastają.

PS. w zestawie z Pitbikiem otrzymujesz zestaw części zamiennych (klamki, klocki, linki, uszczelki, pierścienie itd) jak i porządną książkę serwisową. Niewierzysz? Zapytaj Naszego konsultanta!



ZAINTERESOWANY? Sprawdź szczegóły na poniższych zdjęciach!

TSK 110 silnik.png

Opis

Typ silnika
FH, 4-suwowy, jednocylindrowy
Pojemność silnika
110cc
Skrzynia biegów
półautomatyczna (Sprzęgło odśrodkowe), 4-biegowa (N-1-2-3-4)
Rozrusznik
KICK
Gaźnik
Molkt VM22 26mm
Napęd
Łańcuch PSC 6 Bolt Sprocket (428 HD ogniw)
Układ zapłonowy
CDI
Prędkość maksymalna
90km/h (w zależności od przełożeń)
Rama
TRI-BAR marki THUMPSTAR
Układ wydechowy
oryginalnie z Pipebomb DW1 o średnicy 38 mm
AIRBOX
TAK - pod lewym, tylnym plastikiem
Kiwak
TAK
Przedni amortyzator
VS1 Inverted Forks|Długość 700mm | Średnica lagi 45/48mm
Tylny amortyzator
VS1 Linkage U Shock|Długość 330mm (+/-10mm)
Przedni hamulec
tarczowy z zaciskiem 1- tłoczkowym HSK (tarcza 190 mm)
Tylny hamulec
tarczowy z zaciskiem 1- tłoczkowym HSK (tarcza 190 mm)
Koło przednie
14"
Koło tylne
12"
Przednia opona
70/100-14
Tylna opona
80/100-12
Rozstaw osi
1230mm
Wysokość (siedzenie)
750mm
Pojemność zbiornika
3.4L
Waga (pojazdu z akumulatorem)
80/90kg
Rozmiar opakowania produktu (długość x szerokość x wysokość)
1420x430x640mm

16 innych produktów w tej samej kategorii: