TSC 125 to idealna wersja dla początkujących/nie wymagających użytkowników w przystępnej cenie. Bardzo dobrze sprawdzi się na dojazdówkach, torach Pitbikowych (ale nie tylko) czy przeprawowo. Ciekawa stylistyka, mocny silnik, wysoka wytrzymałość elementów to nie wszystko czym może zaskoczyć cię ten motocykl. Zapoznaj się za szczegółami!
Pierwszy motocykl dla dziecka? Wymiana sprzętu na większy? W obu przypadkach Thumpstar TSC 125 to idealne rozwiązanie. Świetnie sprawdzi się na dojazdówkach, torach Pitbikowych (ale nie tylko) czy przeprawowo. Ciekawa stylistyka, mocny silnik, wysoka wytrzymałość elementów to nie wszystko czym może zaskoczyć cię ten motocykl.
Silnik o pojemności 125cc, jednocylindrowy. Manualna czterobiegowa skrzynia z jałowym biegiem na samym dole zapewnia fajną, dynamiczną jazdę a dziecko już od najmłodszych lat uczy się operować BIEGAMI przy użycia sprzęgła.
Dzięki udoskonaleniom w zakresie wzmacniania podwozia i konstrukcji, nowa pozwala motocyklowi działać z większą zwinnością i komfortem niż kiedykolwiek wcześniej. Dodatki do ramy pozwalają na ponowne poprowadzenie rury kolektora pod ramą, zmniejszając prawdopodobieństwo przypalenia nogi, obejmują zdejmowane mocowania podnóżków, które można łatwo wymienić, oraz wzmocnione regulowany ogranicznik kierownicy. Nowa rama mieści także AIRBOX Thumpstar czyli filtr powietrza ukryty w specjalnej komorze. Dodatkowo w ramie wahacz znajduje się między nią a silnikiem, zmniejszając naprężenia na łożyskach i zapewniając lepszą trwałość całego systemu.
Mini motorek został wyposażony w przedni widelec typu Conventional Forks o długości 630 mm oraz tylny - Mono shock o długości 270mm. Porusza się na 14’ (z przodu) oraz 12’ (z tyłu), stalowych kołach z oponami odpowiednio w rozmiarze 70/100-14 i 80/100-12. Układ hamulcowy tarczowy z pojedynczym zaciskiem tłokowym by zwiększyć skuteczność hamowania (przód oraz tył). Podobnie jak w przypadku wszystkich motocykli off-rodowych hamulec przedni znajduje się na kierownicy (w postaci klamki), zaś tylni to hamulec nożny.
Ochrona rajdera to cecha, którą bierzemy pod uwagę dlatego osłonę startera została udoskonalona by chronić kierowcę przed wszelkimi rodzajami zaczepienia łańcucha o stopę, ale także aby chronić silnik w przypadku awarii łańcucha lub koła zębatego i puszczenia.
Kolejnym atutem jest fakt, że PitBike to motocykl, który wytrzyma próbę czasu i narażenia na działanie żywiołów, gdyż posiada wodoodporny system okablowania.
Podsumowując, THUMPSTAR TSC 125CC to idealny, wchodzący na rynek polski i europejski MINI MOTOCYKL, który zaskoczy cię nową generacją a także konstrukcją i jakością prowadzenia.
PS. w zestawie z Pitbikiem otrzymujesz zestaw części zamiennych (klamki, klocki, linki, uszczelki, pierścienie itd) jak i porządną książkę serwisową. Niewierzysz? Zapytaj Naszego konsultanta!
SYV125C
Opis
Typ silnika
YX 4-suwowy; jednocylindrowy
Pojemność silnika
125cc
Skrzynia biegów
manualna, 4-biegowa (N-1-2-3-4)
Rozrusznik
KICK
Gaźnik
Molkt VM22 26mm
Napęd
Łańcuch (428 ogniw)
Układ zapłonowy
CDI
Prędkość maksymalna
90 km/h (w zależności od przełożeń)
Rama
TRI-BAR marki THUMPSTAR
Układ wydechowy
standardowy, średnica wydechu 28mm
AIRBOX
TAK - pod lewym, tylnym plastikiem
Przedni amortyzator
Conventional Forks | Długość 630mm | Średnica lagi 33/40mm
Tylny amortyzator
Mono shock | Długość 285mm
Przedni hamulec
tarczowy z zaciskiem 1- tłoczkowym
Tylny hamulec
tarczowy z zaciskiem 1- tłoczkowym
Koło przednie
14"
Koło tylne
12"
Przednia opona
70/100-14
Tylna opona
80/100-12
Rozstaw osi
1060mm
Wysokość (siedzenie)
780mm
Pojemność zbiornika
3L
Waga (pojazdu z akumulatorem)
65/75kg
Rozmiar opakowania produktu (długość x szerokość x wysokość)
Motocykl FREERIDE 150 wyposażony w koła o rozmiarze 19"/16" i silnik o pojemności 150cc z manualną skrzynią biegów to propozycja dla miłośników jazdy Off-Road. To sprzęt, który zadowoli zarówno początkujących rajderów, jak i doświadczonych zawodników, gotowych na trudniejsze wyzwania terenowe.
Motocykl dla nastolatka lub dorosłego rajdera? Thumpstar TSX 212 to idealne rozwiązanie. Charakteryzuje się najwyższą pojemnością wśród PitBike ThumpStar, 5-biegowa skrzynią biegów a także chłodzeniem z wykorzystaniem oleju. Oprócz tego wyróżnia się ramą, układem hamulcowym, mocowaniem tylnego amortyzatora, airboxem, kołami czy ogólnie estetyką wykonania w porównaniu do obecnych na rynku polskim Pitbików innych marek. UWAGA - wersja limitowana z 2021 roku! A teraz DEMO przeznaczone na sprzedaż! Przebieg 30mth!
Szukasz mini motocykla dla dziecka? Będący bezpieczny, kompaktowy i przystosowany już dla najmłodszych - to THUMPSTAR TSK 70CC może być najlepszym wyborem. Świetnie sprawdzi się podczas rozpoczęcia nowej przygody w sportach motorowych.
Motocykl APOLLO RFX OPEN 125 wyposażony w koła o rozmiarze 14"/12" i silnik o pojemności 125cc z manualną skrzynią biegów to propozycja dla młodszych miłośników jazdy Off-Road. Świetny wybór dla dzieci w wieku 10-12 lat, chcących rozpocząć swoją przygodę z jazdą off-road!
Cena podstawowa7 999,00 złCena6 799,00 zł-1 200,00 zł
Dostępność: 17 na magazynie
Pierwszy motocykl dla nastolatka? Wymiana sprzętu na większy? W obu przypadkach Thumpstar TSR 140R to idealne rozwiązanie. Poradzi sobie na nim osoba zaczynająca przygodę z motocyklami a także sprawi dużo frajdy osobie już jeżdżącej. PitBike wyróżnia się ramą, układem hamulcowym, mocowaniem tylnego amortyzatora, airboxem, kołami czy ogólnie estetyką wykonania w porównaniu do obecnych na rynku polskim Pitbików innych marek.
Szukasz mini motocykla dla dziecka? Będący bezpieczny, kompaktowy i przystosowany już dla najmłodszych - to THUMPSTAR TSK 50CC może być najlepszym wyborem. Świetnie sprawdzi się podczas rozpoczęcia nowej przygody w sportach motorowych. Plus może "rosnąć" wraz z Twoim maluchem! Ciekawy? Przeczytaj opis!
PitBike JUNIOR 110cc wyposażony w koła o rozmiarze 14"/12" i silnik o pojemności 110 cm3 z półautomatyczną skrzynią biegów to propozycja dla młodszych miłośników jazdy Off-Road. Model przeznaczony jest dla dzieci od 9 roku życia, które chcą spróbować prawdziwej jazdy na motocyklu z manualnym sprzęgłem.
Cena podstawowa5 999,00 złCena5 499,00 zł-500,00 zł
Dostępność: 1 na magazynie
Szukasz mini motocykla dla dziecka? Będący bezpieczny, kompaktowy i przystosowany już dla najmłodszych - to THUMPSTAR TSK 90 CC może być najlepszym wyborem. Świetnie sprawdzi się podczas rozpoczęcia nowej przygody w sportach motorowych. Ciekawy? Przeczytaj opis!
Motocykl dla nastolatka lub dorosłego rajdera? Thumpstar TSX 212 to idealne rozwiązanie. Charakteryzuje się najwyższą pojemnością wśród PitBike ThumpStar, 5-biegowa skrzynią biegów a także chłodzeniem z wykorzystaniem oleju. Oprócz tego wyróżnia się ramą, układem hamulcowym, mocowaniem tylnego amortyzatora, airboxem, kołami czy ogólnie estetyką wykonania w porównaniu do obecnych na rynku polskim Pitbików innych marek. UWAGA - wersja limitowana z 2021 roku!
Cena podstawowa7 599,00 złCena6 999,00 zł-600,00 zł
Dostępność: 1 na magazynie
Pierwszy motocykl dla dziecka? Wymiana sprzętu na większy? W obu przypadkach Thumpstar TSX 125 to idealne rozwiązanie. W porównaniu do swojego „brata” TSC 125cc wyróżnia się odmiennym zawieszeniem, układem hamulcowym, kołami, ramą oraz konstrukcja silnika. Wszystko to sprawia, że motorek bardzo dobrze radzi sobie w każdym terenie redukując jak najbardziej drgania podczas jazdy. Tym samym sprawiając, że jazda jest przyjemna zachęcająca do dalszego użytkowania.
RXF Mini 50cc to kolejna propozycja PitBike dla najmłodszych rajderów w wieku 4-5 lat. Świetnie sprawdzi się podczas nauki jazdy i doskonaleniu umiejętności.
Motocykl APOLLO RFX OPEN 125 wyposażony w koła o rozmiarze 14"/12" i silnik o pojemności 125cc z manualną skrzynią biegów to propozycja dla młodszych miłośników jazdy Off-Road. Świetny wybór dla dzieci w wieku 10-12 lat, chcących rozpocząć swoją przygodę z jazdą off-road! Dodatkową opcją - rozrusznik!
Motocykl APOLLO RXF OPEN 140 wyposażony w koła o rozmiarze 17"/14" i silnik o pojemności 140cc z manualną skrzynią biegów to propozycja dla miłośników jazdy Off-Road. Polecany dla młodzieży od 12 roku życia.