Motocykl napędza silnik o pojemności 140cc, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem.Zastosowana została w nim manualna czterobiegowa skrzynia z jałowym biegiem na samym dole zapewnia pewną, dynamiczną jazdę podczas zmiany biegów.
PitBike oryginalnie porusza się na 17 calowych kołach z przodu i 14 calowych kołach z tyłu, a wysokość siedzenia wynosi 88 cm, dzięki czemu każdy rajder będzie czuł komfort podczas jazdy. Oprócz tego obręcze wraz z blokadą wykonano z najwyższego stopu stali zapewniając idealny kompromis między sztywnością i elastycznością, plus zastosowano szprychy z nierdzewki.
Jeżeli myślisz, że jeździłeś na pitbike ze świetnym zawieszeniem to musisz przestestować ThumpStar. Motocykl został wyposażony w przedni widelec typu VS1 Inverted Forks o długości 700 mm oraz tylny - VS1 Linkage Shock o długości 350mm. Pamiętaj, że dobre zawieszenie to połowa drogi do sukcesu.
Przedni widelec VS1 zapewnia miękką, ale stabilną jazdę przez wyboje, koleiny czy skoki. W tylnym zawieszeniu zamiast tradycyjnie mocować amortyzator do górnej części wahacza, zastosowano podobnie jak w motocyklach pełnowymiarowych zamocowanie do spodu wahacza tzw. kiwak co pozwala na szybsze pokonywanie zakrętów, regulację wysokich i niskich prędkości oraz zwiększony komfort jazdy.
Podnóżki mają szerokość 56 mm, taką samą jak podnóżki motocrossowe 250/450 na rynku wtórnym, co zapewnia lepszą przyczepność i komfort kierowcy. Kolejnym atutem jest fakt, że PitBike to motocykl, który wytrzyma próbę czasu i narażenia na działanie żywiołów, gdyż posiada wodoodporny system okablowania.
Oprócz jazdy ważna jest także konserwacja motocykla, a gównie napinanie łańcucha w co również można zaangażować dziecko. W Naszym przypadku jest to bardzo łatwe, ponieważ TSX 140 został wyposażony w przesuwany napinaczy łańcucha CNC. Przy typowej konserwacji silniki ten działa przez lata, zwykle znacznie przekraczając potrzebę Twojego dziecka na większy PitBike, gdy dorastają.
PS. w zestawie z Pitbikiem otrzymujesz zestaw części zamiennych (klamki, klocki, linki, uszczelki, pierścienie itd) jak i porządną książkę serwisową. Niewierzysz? Zapytaj Naszego konsultanta!
ZAINTERESOWANY? Sprawdź szczegóły na poniższych zdjęciach!
SYV140X
4 Przedmioty
Opis
Typ silnika
YX 4-suwowy RACECAM; jednocylindrowy
Pojemność silnika
140cc
Skrzynia biegów
manualna, 4-biegowa (N-1-2-3-4)
Rozrusznik
KICK
Gaźnik
Mikuni 26mm
Napęd
Łańcuch PSC 6 Bolt Sprocket (428 HD ogniw)
Układ zapłonowy
CDI
Prędkość maksymalna
90 km/h (w zależności od przełożeń)
Rama
TRI-BAR marki THUMPSTAR
Układ wydechowy
oryginalnie z Pipebomb DW1 o średnicy 38 mm
AIRBOX
TAK - pod lewym, tylnym plastikiem
Kiwak
TAK
Przedni amortyzator
S1 Inverted Forks | Długość 770mm | Średnica lagi 45/48mm
Tylny amortyzator
VS1 Linkage U Shock | Długość 350mm (+10 mm)
Przedni hamulec
tarczowy z zaciskiem 2- tłoczkowym HSK (tarcza 220 mm )
Tylny hamulec
tarczowy z zaciskiem 1- tłoczkowym HSK (tarcza 190 mm)
Koło przednie
70/100-17
Koło tylne
80/100-14
Przednia opona
17"
Tylna opona
14"
Rozstaw osi
1260mm
Wysokość (siedzenie)
880mm
Pojemność zbiornika
3,4L
Waga (pojazdu z akumulatorem)
80/90kg
Rozmiar opakowania produktu (długość x szerokość x wysokość)
Motocykl dla nastolatka lub dorosłego rajdera? Thumpstar TSX 212 to idealne rozwiązanie. Charakteryzuje się najwyższą pojemnością wśród PitBike ThumpStar, 5-biegowa skrzynią biegów a także chłodzeniem z wykorzystaniem oleju. Oprócz tego wyróżnia się ramą, układem hamulcowym, mocowaniem tylnego amortyzatora, airboxem, kołami czy ogólnie estetyką wykonania w porównaniu do obecnych na rynku polskim Pitbików innych marek. UWAGA - wersja limitowana z 2021 roku!
Szukasz mini motocykla dla dziecka? Będący bezpieczny, kompaktowy i przystosowany już dla najmłodszych - to THUMPSTAR TSK 70CC może być najlepszym wyborem. Świetnie sprawdzi się podczas rozpoczęcia nowej przygody w sportach motorowych.
PitBike JUNIOR 110cc wyposażony w koła o rozmiarze 14"/12" i silnik o pojemności 110 cm3 z półautomatyczną skrzynią biegów to propozycja dla młodszych miłośników jazdy Off-Road. Model przeznaczony jest dla dzieci od 9 roku życia, które chcą spróbować prawdziwej jazdy na motocyklu z manualnym sprzęgłem.
Motocykl APOLLO RXF OPEN 140 wyposażony w koła o rozmiarze 17"/14" i silnik o pojemności 140cc z manualną skrzynią biegów to propozycja dla miłośników jazdy Off-Road. Polecany dla młodzieży od 12 roku życia.
Cena podstawowa7 599,00 złCena6 999,00 zł-600,00 zł
Dostępność: 2 na magazynie
Pierwszy motocykl dla dziecka? Wymiana sprzętu na większy? W obu przypadkach Thumpstar TSX 125 to idealne rozwiązanie. W porównaniu do swojego „brata” TSC 125cc wyróżnia się odmiennym zawieszeniem, układem hamulcowym, kołami, ramą oraz konstrukcja silnika. Wszystko to sprawia, że motorek bardzo dobrze radzi sobie w każdym terenie redukując jak najbardziej drgania podczas jazdy. Tym samym sprawiając, że jazda jest przyjemna zachęcająca do dalszego użytkowania.
RXF Mini 50cc to kolejna propozycja PitBike dla najmłodszych rajderów w wieku 4-5 lat. Świetnie sprawdzi się podczas nauki jazdy i doskonaleniu umiejętności.
Motocykl FREERIDE 150 wyposażony w koła o rozmiarze 19"/16" i silnik o pojemności 150cc z manualną skrzynią biegów to propozycja dla miłośników jazdy Off-Road. To sprzęt, który zadowoli zarówno początkujących rajderów, jak i doświadczonych zawodników, gotowych na trudniejsze wyzwania terenowe.
Motocykl APOLLO RFX OPEN 125 wyposażony w koła o rozmiarze 14"/12" i silnik o pojemności 125cc z manualną skrzynią biegów to propozycja dla młodszych miłośników jazdy Off-Road. Świetny wybór dla dzieci w wieku 10-12 lat, chcących rozpocząć swoją przygodę z jazdą off-road! Dodatkową opcją - rozrusznik!
Szukasz mini motocykla dla dziecka? Będący bezpieczny, kompaktowy i przystosowany już dla najmłodszych - to THUMPSTAR TSK 50CC może być najlepszym wyborem. Świetnie sprawdzi się podczas rozpoczęcia nowej przygody w sportach motorowych. Plus może "rosnąć" wraz z Twoim maluchem! Ciekawy? Przeczytaj opis!
Cena podstawowa7 999,00 złCena6 799,00 zł-1 200,00 zł
Dostępność: 17 na magazynie
Pierwszy motocykl dla nastolatka? Wymiana sprzętu na większy? W obu przypadkach Thumpstar TSR 140R to idealne rozwiązanie. Poradzi sobie na nim osoba zaczynająca przygodę z motocyklami a także sprawi dużo frajdy osobie już jeżdżącej. PitBike wyróżnia się ramą, układem hamulcowym, mocowaniem tylnego amortyzatora, airboxem, kołami czy ogólnie estetyką wykonania w porównaniu do obecnych na rynku polskim Pitbików innych marek.
Motocykl dla nastolatka lub dorosłego rajdera? Thumpstar TSX 212 to idealne rozwiązanie. Charakteryzuje się najwyższą pojemnością wśród PitBike ThumpStar, 5-biegowa skrzynią biegów a także chłodzeniem z wykorzystaniem oleju. Oprócz tego wyróżnia się ramą, układem hamulcowym, mocowaniem tylnego amortyzatora, airboxem, kołami czy ogólnie estetyką wykonania w porównaniu do obecnych na rynku polskim Pitbików innych marek. UWAGA - wersja limitowana z 2021 roku! A teraz DEMO przeznaczone na sprzedaż! Przebieg 30mth!
Motocykl APOLLO RFX OPEN 125 wyposażony w koła o rozmiarze 14"/12" i silnik o pojemności 125cc z manualną skrzynią biegów to propozycja dla młodszych miłośników jazdy Off-Road. Świetny wybór dla dzieci w wieku 10-12 lat, chcących rozpocząć swoją przygodę z jazdą off-road!
Cena podstawowa5 999,00 złCena5 499,00 zł-500,00 zł
Dostępność: 1 na magazynie
Szukasz mini motocykla dla dziecka? Będący bezpieczny, kompaktowy i przystosowany już dla najmłodszych - to THUMPSTAR TSK 90 CC może być najlepszym wyborem. Świetnie sprawdzi się podczas rozpoczęcia nowej przygody w sportach motorowych. Ciekawy? Przeczytaj opis!