Motocykl napędza silnik o pojemności 140cc, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem.Zastosowana została w nim manualna czterobiegowa skrzynia z jałowym biegiem na samym dole zapewnia pewną, dynamiczną jazdę podczas zmiany biegów.
PitBike oryginalnie porusza się na 17 calowych kołach z przodu i 14 calowych kołach z tyłu, a wysokość siedzenia wynosi 88 cm, dzięki czemu każdy rajder będzie czuł komfort podczas jazdy. Oprócz tego obręcze wraz z blokadą wykonano z najwyższego stopu stali zapewniając idealny kompromis między sztywnością i elastycznością, plus zastosowano szprychy z nierdzewki.
Jeżeli myślisz, że jeździłeś na pitbike ze świetnym zawieszeniem to musisz przestestować ThumpStar. Motocykl został wyposażony w przedni widelec typu VS1 Inverted Forks o długości 700 mm oraz tylny - VS1 Linkage Shock o długości 350mm. Pamiętaj, że dobre zawieszenie to połowa drogi do sukcesu.
Przedni widelec VS1 zapewnia miękką, ale stabilną jazdę przez wyboje, koleiny czy skoki. W tylnym zawieszeniu zamiast tradycyjnie mocować amortyzator do górnej części wahacza, zastosowano podobnie jak w motocyklach pełnowymiarowych zamocowanie do spodu wahacza tzw. kiwak co pozwala na szybsze pokonywanie zakrętów, regulację wysokich i niskich prędkości oraz zwiększony komfort jazdy.
Podnóżki mają szerokość 56 mm, taką samą jak podnóżki motocrossowe 250/450 na rynku wtórnym, co zapewnia lepszą przyczepność i komfort kierowcy. Kolejnym atutem jest fakt, że PitBike to motocykl, który wytrzyma próbę czasu i narażenia na działanie żywiołów, gdyż posiada wodoodporny system okablowania.
Oprócz jazdy ważna jest także konserwacja motocykla, a gównie napinanie łańcucha w co również można zaangażować dziecko. W Naszym przypadku jest to bardzo łatwe, ponieważ TSX 140 został wyposażony w przesuwany napinaczy łańcucha CNC. Przy typowej konserwacji silniki ten działa przez lata, zwykle znacznie przekraczając potrzebę Twojego dziecka na większy PitBike, gdy dorastają.
PS. w zestawie z Pitbikiem otrzymujesz zestaw części zamiennych (klamki, klocki, linki, uszczelki, pierścienie itd) jak i porządną książkę serwisową. Niewierzysz? Zapytaj Naszego konsultanta!
ZAINTERESOWANY? Sprawdź szczegóły na poniższych zdjęciach!
SYV140X
4 Przedmioty
Opis
Typ silnika
YX 4-suwowy RACECAM; jednocylindrowy
Pojemność silnika
140cc
Skrzynia biegów
manualna, 4-biegowa (N-1-2-3-4)
Rozrusznik
KICK
Gaźnik
Mikuni 26mm
Napęd
Łańcuch PSC 6 Bolt Sprocket (428 HD ogniw)
Układ zapłonowy
CDI
Prędkość maksymalna
90 km/h (w zależności od przełożeń)
Rama
TRI-BAR marki THUMPSTAR
Układ wydechowy
oryginalnie z Pipebomb DW1 o średnicy 38 mm
AIRBOX
TAK - pod lewym, tylnym plastikiem
Kiwak
TAK
Przedni amortyzator
S1 Inverted Forks | Długość 770mm | Średnica lagi 45/48mm
Tylny amortyzator
VS1 Linkage U Shock | Długość 350mm (+10 mm)
Przedni hamulec
tarczowy z zaciskiem 2- tłoczkowym HSK (tarcza 220 mm )
Tylny hamulec
tarczowy z zaciskiem 1- tłoczkowym HSK (tarcza 190 mm)
Koło przednie
70/100-17
Koło tylne
80/100-14
Przednia opona
17"
Tylna opona
14"
Rozstaw osi
1260mm
Wysokość (siedzenie)
880mm
Pojemność zbiornika
3,4L
Waga (pojazdu z akumulatorem)
80/90kg
Rozmiar opakowania produktu (długość x szerokość x wysokość)
Motocykl FREERIDE 150 wyposażony w koła o rozmiarze 19"/16" i silnik o pojemności 150cc z manualną skrzynią biegów to propozycja dla miłośników jazdy Off-Road. To sprzęt, który zadowoli zarówno początkujących rajderów, jak i doświadczonych zawodników, gotowych na trudniejsze wyzwania terenowe.
TSC 110 to idealna wersja dla początkujących/nie wymagających użytkowników w przystępnej cenie. Bardzo dobrze sprawdzi się na dojazdówkach, torach Pitbikowych (ale nie tylko) czy przeprawowo. Ciekawa stylistyka, mocny silnik, wysoka wytrzymałość elementów to nie wszystko czym może zaskoczyć cię ten motocykl. Zapoznaj się za szczegółami!
Motocykl APOLLO RFX OPEN 125 wyposażony w koła o rozmiarze 14"/12" i silnik o pojemności 125cc z manualną skrzynią biegów to propozycja dla młodszych miłośników jazdy Off-Road. Świetny wybór dla dzieci w wieku 10-12 lat, chcących rozpocząć swoją przygodę z jazdą off-road!
Motocykl APOLLO RXF OPEN 140 wyposażony w koła o rozmiarze 17"/14" i silnik o pojemności 140cc z manualną skrzynią biegów to propozycja dla miłośników jazdy Off-Road. Polecany dla młodzieży od 12 roku życia.
Cena podstawowa5 999,00 złCena5 499,00 zł-500,00 zł
Dostępność: 1 na magazynie
Szukasz mini motocykla dla dziecka? Będący bezpieczny, kompaktowy i przystosowany już dla najmłodszych - to THUMPSTAR TSK 90 CC może być najlepszym wyborem. Świetnie sprawdzi się podczas rozpoczęcia nowej przygody w sportach motorowych. Ciekawy? Przeczytaj opis!
Motocykl dla nastolatka lub dorosłego rajdera? Thumpstar TSX 212 to idealne rozwiązanie. Charakteryzuje się najwyższą pojemnością wśród PitBike ThumpStar, 5-biegowa skrzynią biegów a także chłodzeniem z wykorzystaniem oleju. Oprócz tego wyróżnia się ramą, układem hamulcowym, mocowaniem tylnego amortyzatora, airboxem, kołami czy ogólnie estetyką wykonania w porównaniu do obecnych na rynku polskim Pitbików innych marek. UWAGA - wersja limitowana z 2021 roku!
Szukasz mini motocykla dla dziecka? Będący bezpieczny, kompaktowy i przystosowany już dla najmłodszych - to THUMPSTAR TSK 70CC może być najlepszym wyborem. Świetnie sprawdzi się podczas rozpoczęcia nowej przygody w sportach motorowych.
Cena podstawowa7 999,00 złCena6 799,00 zł-1 200,00 zł
Dostępność: 17 na magazynie
Pierwszy motocykl dla nastolatka? Wymiana sprzętu na większy? W obu przypadkach Thumpstar TSR 140R to idealne rozwiązanie. Poradzi sobie na nim osoba zaczynająca przygodę z motocyklami a także sprawi dużo frajdy osobie już jeżdżącej. PitBike wyróżnia się ramą, układem hamulcowym, mocowaniem tylnego amortyzatora, airboxem, kołami czy ogólnie estetyką wykonania w porównaniu do obecnych na rynku polskim Pitbików innych marek.
Szukasz mini motocykla dla dziecka? Będący bezpieczny, kompaktowy i przystosowany już dla najmłodszych - to THUMPSTAR TSK 50CC może być najlepszym wyborem. Świetnie sprawdzi się podczas rozpoczęcia nowej przygody w sportach motorowych. Plus może "rosnąć" wraz z Twoim maluchem! Ciekawy? Przeczytaj opis!
Cena podstawowa7 599,00 złCena6 999,00 zł-600,00 zł
Dostępność: 1 na magazynie
Pierwszy motocykl dla dziecka? Wymiana sprzętu na większy? W obu przypadkach Thumpstar TSX 125 to idealne rozwiązanie. W porównaniu do swojego „brata” TSC 125cc wyróżnia się odmiennym zawieszeniem, układem hamulcowym, kołami, ramą oraz konstrukcja silnika. Wszystko to sprawia, że motorek bardzo dobrze radzi sobie w każdym terenie redukując jak najbardziej drgania podczas jazdy. Tym samym sprawiając, że jazda jest przyjemna zachęcająca do dalszego użytkowania.
PitBike JUNIOR 110cc wyposażony w koła o rozmiarze 14"/12" i silnik o pojemności 110 cm3 z półautomatyczną skrzynią biegów to propozycja dla młodszych miłośników jazdy Off-Road. Model przeznaczony jest dla dzieci od 9 roku życia, które chcą spróbować prawdziwej jazdy na motocyklu z manualnym sprzęgłem.
Motocykl dla nastolatka lub dorosłego rajdera? Thumpstar TSX 212 to idealne rozwiązanie. Charakteryzuje się najwyższą pojemnością wśród PitBike ThumpStar, 5-biegowa skrzynią biegów a także chłodzeniem z wykorzystaniem oleju. Oprócz tego wyróżnia się ramą, układem hamulcowym, mocowaniem tylnego amortyzatora, airboxem, kołami czy ogólnie estetyką wykonania w porównaniu do obecnych na rynku polskim Pitbików innych marek. UWAGA - wersja limitowana z 2021 roku! A teraz DEMO przeznaczone na sprzedaż! Przebieg 30mth!
RXF Mini 50cc to kolejna propozycja PitBike dla najmłodszych rajderów w wieku 4-5 lat. Świetnie sprawdzi się podczas nauki jazdy i doskonaleniu umiejętności.