• Nowy
  • Obecnie brak na stanie

Pierwszy motocykl dla dziecka? Wymiana sprzętu na większy? W obu przypadkach Thumpstar TSC 110 to idealne rozwiązanie. Świetnie sprawdzi się na dojazdówkach, torach Pitbikowych (ale nie tylko) czy przeprawowo. Ciekawa stylistyka, mocny silnik, wysoka wytrzymałość elementów to nie wszystko czym może zaskoczyć cię ten motocykl.

Silnik o pojemności 110cc, jednocylindrowy. Półautomatyczna, czterobiegowa skrzynia z jałowym biegiem na samym dole zapewnia fajną, dynamiczną jazdę a dziecko już od najmłodszych lat uczy się operować BIEGAMI bez użycia sprzęgła.

Dzięki udoskonaleniom w zakresie wzmacniania podwozia i konstrukcji, nowa rama pozwala motocyklowi działać z większą zwinnością i komfortem niż kiedykolwiek wcześniej. Dodatki do ramy pozwalają na ponowne poprowadzenie rury kolektora pod ramą, zmniejszając prawdopodobieństwo przypalenia nogi, obejmują zdejmowane mocowania podnóżków, które można łatwo wymienić, oraz wzmocnione regulowany ogranicznik kierownicy. Nowa rama mieści także AIRBOX Thumpstar czyli filtr powietrza ukryty w specjalnej komorze. Dodatkowo w ramie wahacz znajduje się między nią a silnikiem, zmniejszając naprężenia na łożyskach i zapewniając lepszą trwałość całego systemu.

Mini motorek został wyposażony w przedni widelec typu Conventional Forks o długości 630 mm oraz tylny - Mono shock o długości 285mm. Porusza się na 14’ (z przodu) oraz 12’ (z tyłu), stalowych kołach z oponami odpowiednio w rozmiarze 70/100-14 i 80/100-12. Układ hamulcowy tarczowy z pojedynczym zaciskiem tłokowym by zwiększyć skuteczność hamowania (przód oraz tył). Podobnie jak w przypadku wszystkich motocykli off-rodowych hamulec przedni znajduje się na kierownicy (w postaci klamki), zaś tylni to hamulec nożny.

Ochrona rajdera to cecha, którą bierzemy pod uwagę dlatego osłonę startera została udoskonalona by chronić kierowcę przed wszelkimi rodzajami zaczepienia łańcucha o stopę, ale także aby chronić silnik w przypadku awarii łańcucha lub koła zębatego i puszczenia.

Kolejnym atutem jest fakt, że PitBike to motocykl, który wytrzyma próbę czasu i narażenia na działanie żywiołów, gdyż posiada wodoodporny system okablowania.

Podsumowując, THUMPSTAR TSC 110CC to idealny, wchodzący na rynek polski i europejski MINI MOTOCYKL, który zaskoczy cię nową generacją a także konstrukcją i jakością prowadzenia.

PS. w zestawie z Pitbikiem otrzymujesz zestaw części zamiennych (klamki, klocki, linki, uszczelki, pierścienie itd) jak i porządną książkę serwisową. Niewierzysz? Zapytaj Naszego konsultanta!

SYC110

Opis

Typ silnika
HS 4-suwowy; jednocylindrowy
Pojemność silnika
110cc
Skrzynia biegów
półautomatyczna (Sprzęgło odśrodkowe), 4-biegowa (N-1-2-3-4)
Rozrusznik
KICK STARTER (kopka)
Gaźnik
PE 22mm
Napęd
Łańcuch 428 ogniw
Układ zapłonowy
CDI
Prędkość maksymalna
90 km/h (w zależności od przełożeń)
Rama
TRI-BAR marki THUMPSTAR
Układ wydechowy
standardowy, średnica wydechu 28mm
AIRBOX
TAK - pod lewym, tylnym plastikiem
Przedni amortyzator
Conventional Forks | Długość 630mm | Średnica lagi 33/40mm
Tylny amortyzator
Mono shock | Długość 285mm
Przedni hamulec
tarczowy z zaciskiem 1- tłoczkowym
Tylny hamulec
tarczowy z zaciskiem 1- tłoczkowym
Koło przednie
14"
Koło tylne
12"
Przednia opona
70/100-14
Tylna opona
80/100-12
Rozstaw osi
1060 [mm]
Wysokość (siedzenie)
780 [mm]
Pojemność zbiornika
3L
Rozmiar opakowania produktu (długość x szerokość x wysokość)
1320x355x640 [mm]

16 innych produktów w tej samej kategorii: