SURRON WPROWADZA NOWY ELEKTRYCZNY MOTOCYKL SURRON ULTRA BEE!
Zaprojektowany na podstawie doświadczenia zdobytego w istniejącej już rodzinie crossów elektrycznych: Surron Light Bee i Strom Bee.
Zupełnie nowy SurRon Ultra Bee wchodzi na rynek, aby na nowo zdefiniować elektryczne motocykle terenowe.
Znany już wszystkim elektryczny cross SurRon Light Bee, wprowadzony na rynek w 2018 roku, szybko stał się hitem sprzedaży w segmencie elektrycznych pojazdów terenowych. W Polsce w przeciągu niecałych 3 lat znalazł ponad 1200 nabywców. co czyni go na najpopularniejszym modelem motoroweru elektrycznego. Elektryczny Light Bee uwielbiany jest za to, co oferuje – zwinność, lekkość, trwałość, moc i prędkość – a to wszystko w bardzo przystępnej cenie. Surron Light Bee jest wzorem lekkiego crossowego elektryka. Czy można poprawić ideał? Chyba nie. Ale można stworzyć nowy motocykl, który na nowo zdefiniuje pojęcie idealnego pojazdu elektrycznego do rekreacji i do miasta.
ZŁOTY ŚRODEK
Nowy elektryczny motocykl SurRon Ultra Bee wypełnia lukę między najpopularniejszym modelem elektrycznego crossa Light Bee, a pełnoprawnym enduro jakim jest SurRon Storm Bee. Aluminiowa rama i wahacz przypominają mniejszą wersję, czyli Light Bee, ale patrząc na specyfikację techniczną i osiągi można śmiało stwierdzić, że parametrami zbliżony jest do osiągów większego brata, czyli popularnego Storm Bee. Tak jak to było przy poprzednich modelach SurRon również wprowadza na rynek model Ultra Bee w dwóch wersjach. SurRon Ultra Bee T to elektryczny motocykl crossowy z homologacją drogową (kat. L3e, motocykl do 125 ccm) do prowadzenia którego wystarczy prawo jazdy kat. B posiadane minimum 3 lata. Drugą opcją jest SurRon Ultra Bee X – wersja offroadowa o nieco mniejszej masie, bez homologacji czyli bez możliwości zarejestrowania.
AKUMULATOR I ŁADOWARKA - NOŚ MOC ZE SOBĄ!
SurRon w motocyklu Ultra Bee umieścił akumulator litowo – jonowy 74V 55Ah, o łącznej pojemności 4 kWh, masie 20,5 kg i deklarowanym czasie ładowania równym 4,5 godziny. Podobnie jak w modelach Light Bee i Storm Bee akumulator jest wyjmowany – taka operacja zajmuje mniej niż minutę. Możesz go więc zabrać ze sobą i ładować w dowolnym miejscu. Oczywiście możesz też ładować baterię bez konieczności wyjmowania jej z pojazdu. Jedną z najbardziej ekscytujących modyfikacji, jakie wprowadza SurRon, jest to, że ładowarka Ultra Bee ma swoje specjalne miejsce w schowku pod siedziskiem, dzięki czemu masz ją zawsze przy sobie i możesz ładować swojego SurRon’a Ultra Bee podczas całodniowego wypadu za miasto. Podróż SurRonem Ultra Bee nie ma teraz żadnych ograniczeń!
Oprócz miejsca na ładowarkę pod siedziskiem SurRoan Ultra Bee znajdziemy zestaw kluczy serwisowych, które w przypadku nieprzewidzianych okoliczności pomogą nam w szybkim uporaniu się z doraźnymi naprawami.
ULTRA MOC, ULTRA WYDAJNOŚĆ.
Nowy SurRon Ultra Bee wynosi osiągi elektrycznego pojazdu na zupełnie nowy poziom.
Sercem elektrycznego Ultra Bee jest opracowany na nowo układ napędowy. Nowa platforma zapewnia precyzyjne, lekkie i płynne prowadzenie, płynnie oddawaną moc wyjściową i integruje udoskonalony terenowy system kontroli trakcji (SRTC) firmy SurRon, który pomaga pokonywać przeszkody podczas offroad’u.
Udoskonalony, inspirowany wyścigami układ hamulcowy zwiększy siłę hamowania na szlakach, a unikalne tylne zawieszenie TR i nowe zawieszenie przednie zainspirują Cię do szybszej jazdy i dalszych skoków.
Szczytowa moc elektrycznego crossa SurRon Ultra Bee wynosi aż 12,5 kW, co daje potężny przy tej masie moment obrotowy na poziomie 440 Nm. Zasięg Ultra Bee szacowany jest na 140 km przy średniej prędkości 40 km/h, co z pewnością zaspokoi potrzeby nawet najbardziej zatwardziałych crossowców i da możliwość zabawy w terenie na wiele godzin. Prędkość maksymalna Ultra Bee wynosi 90 km/h.
ZAWIESZENIE
SurRon Ultra Bee jest wyposażony w pełnu regulowany widelec oraz amortyzator KKE, oferując 240 mm skoku przedniego i tylnego koła. Aby zatrzymać 85 kg crossa Ultra Bee razem z kierowcą i pasażerem, motocykl jest wyposażony w pełnowymiarowe hamulce motocykli terenowych. Maksymalne obciążenie SurRon Ultra Bee w przypadku obu modeli – Ultra Bee T i Ultra Bee X wynosi 100 kg. Ta wartość widnieje na wszytkich dokumentach homologacyjnych oraz certyfikatach – natomiast ustaliliśmy, że wytrzyma nawet 2 razy tyle! Oczywiście informację tą sprawdziliśmy przy pierwszej możliwej okazji i potwierdzamy – SurRon Ultra Bee poradzi sobie spokojnie nawet z obciążeniem 200 kg.
ROZMIAR, KTÓRY UCIESZY NAJWYŻSZYCH!
Wszyscy użytkownicy SurRon Light Bee ucieszą się, że nowy Ultra Bee jest zdecydowanie wyższy! Wysokość siedziska to aż 910 mm, prześwitem to imponujące 318 mm, a rozstaw osi wynosi 1380 mm. Cross Ultra Bee nadal wyposażony jest w 19-calowe koła, choć z różnymi rozmiarami opon. Przód to 80/100-19 z oponą offroad, natomiast tył standardowo wyposażony w oponę 90/90-19 (również offroad), można opcjonalnie zamienić na 80/100-19. Ulepszenia w stylizacji Ultra Bee na tym się nie kończą – dostaliśmy nowe, sporych rozmiarów siedzisko, pełnowymiarowe błotniki, osłony dłoni i bardzo solidną płytę chroniącą podwozie.
ZAAWANSOWANE FUNKCJE
W elektrycznym motocyklu SurRon Ultra Bee jest – podobnie jak w SurRon Storm Bee – jest zaawansowana kontrola trakcji oraz system rekuperacji energii, wydatnie zwięszający zasięg motocykla. Kierowcy mogą zmieniać swoje ustawienia na wyświetlaczu znajdującym się przed kierownicą. Zaawansowane funkcje na tym się nie kończą. SurRon Ultra Bee wykorzystuje nowy system IoV firmy Surron, który umożliwia kierowcom dostęp do takich funkcji, jak ogólne informacje o pojeździe, zdalne sprawdzanie poziomu baterii, śledzenie toru jazdy, ochrona przed kradzieżą, aktualizacje OTA i autodiagnostyka systemu. Ma również więcej trybów jazdy niż mniejszy Light Bee, oferując przełącznik na kierownicy, którym łatwo można wybrać jeden z dostępnych trybów jazdy: ekonomiczny, dzienny, sportowy, a także uruchomić bieg wsteczny. Zgadza się. Ultra Bee – podobnie jak większy brat Storm Bee – jest wyposażony w bieg wsteczny!
ULTRA BEE T – ELEKTRYCZNY POTWÓR Z HOMOLOGACJĄ DROGOWĄ
Elektryczny motocykl SurRon Ultra Bee T jako pojazd homologowany, z możliwością zarejestrowania jako motocykl do 125 ccm (kat. L3e) będzie oczywiście posiadał niezbędne elementy, uprawniające go do poruszania się po drogach publicznych. Są to homologowane lampy, kierunkowskazy, miejsce na tablicę rejestracyjną, lusterka i odblaski. Wszystko to, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo i wydoczność na drodze.
ELEKTRYCZNY CROSS DLA WIELBICIELI AKTYWNEGO WYPOCZYNKU!
- Moc: 12,5 kW
- Bateria: 72 V 55 Ah
- Masa własna: 88 kg
- Prędkość maksymalna: 90 km/h
- Czas ładowania: 4 h
- Moment obrotowy: 440 Nm
- Homologacja: TAK
SurRon Ultra Bee T Cena | Ten wyjątkowy cross elektryczny zabierze Was w miejsca, w których jeszcze nie byliście oraz zapewni przeżycia, których dotąd nie doświadczyliście. Naprawdę! Jeżeli w życiu szukacie przygód i wrażeń to możecie być pewni, że Ultra Bee T Wam je zagwarantuje!
Czy warto kupić motor elektryczny?
Zastanawiasz się czy warto kupić motor elektryczny? Odpowiedź jest oczywista – ale oczywiście dla tych, którzy mieli już możliwość przetestowania motocykli elektrycznych.
Jaki motor elektryczny wybrać?
Tu również przychodzimy z propozycją – cross elektryczny SurRon! Ten wyjątkowo zwinny, dynamicznych i lekki motocykl terenowy zapewni Ci niepowtarzalne wrażenia z jazdy. Ale żeby zrozumieć czym jest szaleństwo w terenie napędzane prądem trzeba po prostu poczuć to osobiście. Właśnie dlatego zapraszamy Cię na niezapomnianą jazdę testową. I pamiętaj: Liczba pojazdów ograniczona, więc nie ma na co czekać!